Interviu – Black Tie Events si experienta Mariage Fest

BTE Bucursti Decoratiuni Nunta

Pentru ca incurajam tinerele talente si vrem sa oferim o perspectiva din interior asupra furnizorilor de servicii, discutam saptamana aceasta cu fetele Roxana si Raluca de la Black Tie Events din Bucuresti. Tinere, pasionate si cu simt artistic fetele s-au lansat de curand in lumea decoratiunilor si a organizarii de evenimente. Numele, spun fetele, vine de la o poveste ”people make events into stories and stories give events meaning”, astfel incat orice eveniment trebuie sa spuna o poveste anume. Targul de nunti Mariage Fest din Bucuresti a fost ocazia perfecta pentru ca fetele sa intre in contact cu piata evenimentelor de tip private. Iata impresiile culese la cald!

M.B: Ce inseamna Black Tie Events si ce aduce nou pe piata organizatorilor de evenimente?

BTE: Black Tie Events este un proiect nou si ambitios si este concretizarea unei mai vechi pasiuni a noastre. Noi dorim sa cuprindem atat partea de evenimente private (petreceri private, petrecerea burlacilor, nunta, botez) cat si evenimentele corporate.

Black Tie Events nu este scortos, rigid sau inaccesibil. Este elegant fara a impune distanta si fara a fi inabordabil, este pretios si studiat, dar nu opulent.

Evenimentele pe care le organizam dorim sa fie o gura de aer proaspat intr-o mare de saten, taftale si sclipici, dorim sa aiba povestea lor si sa ofere o experienta unica participantilor. Suntem deschise dorintelor si preferintelor clientilor si, in acelasi timp, dorim sa le ghidam pasii spre realizarea unui eveniment unic, deosebit.

M.B.: Cum a fost experienta Mariaj Fest pentru voi?

BTE: Participarea la Mariage Fest din 22-24 martie fost primul nostru eveniment in calitate de furnizori de servicii. Noi am fost foarte entuziasmate si am privit aceasta experienta ca pe iesirea in lume a BTE. Am incercat si credem noi ca am si reusit sa le aratam tinerilor ca pot avea o nunta fresh, creativa si nu neaparat costisitoare.

Din pacate, vizitatorii nu au foarte multe optiuni intrucat serviciile oferite in cadrul targului sunt „variatiuni pe aceeasi tema”. Restaurantele propun aceleasi servicii “all inclusive”: meniu, fete de masa si huse de scaun din satin si funde din organza (tinerii avand privilegiul sa isi aleaga culoarea), sfesnice si suporturi de flori din fier forjat, arcade pe alese – din fier forjat sau din baloane, eventual si aranjamentele florale.

M.B.: Avand in vedere repetitivitatea serviciilor, care a fost strategia BTE de a vizitatori la standul sau?

BTE: Aceasta este o intrebare foarte dificila pentru ca experienta de la Mariage Fest ne-a dovedit ca „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ”. Cand am hotarat sa participam la targ, am fost sigure ca un concept modern, nonconformist si iesit din tipare ar atrage cu siguranta privirile tuturor si ca vizitatorii vor fi incantati sa vada si altceva in afara de broderii, dantele si aranjamente delicate. Drept urmare, standul nostru a fost amenajat pornind de la un concept „outside the box”.

In cele trei zile de targ, am atras cateva priviri, dar nu atat de multe cat ne-am asteptat. Cred ca majoritatea cuplurilor vin la targ cu un target bine stabilit. Spre exemplu, doresc sa vada rochii de mireasa sau costume, sau sa isi gaseasca un restaurant si sunt dezinteresati de celelalte servicii.

M.B.: Sa intelegem faptul ca anumiti funizori au dominat la targ?

BTE: Furnizorii de rochii de mireasa au dominat, cu siguranta, targul si au avut si cei mai multi vizitatori. Acest lucru este de inteles avand in vedere ca viitoarele mirese acorda rochiei foarte multa atentie. Au fost si foarte multi furnizori de servicii foto&video si DJ&sonorizare, dar si expozantii de seama precum Mihai Albu, Alexandru Ciucu, Gabriela Cristea si Diana Bisinicu.

M.B.: Cu privire la vizitatorii de la targ, a predominat un segment anume?

BTE: Intr-adevar predomina vizitatorii tineri, viitori miri, dar si cupluri care inca nu iau in calcul casatoria. Au fost totusi si vizitatori ”de ocazie”, care fac din targuri mai mult o activitate de weekend.

M.B.: Care este inputul tau asupra furnizorilor de servicii pentru acest targ de nunti? Este un “must” prezenta la un astfel de eveniment?

BTE: Am observat ca desi unii furnizori de servicii au produse sau idei „mai altfel”, evita sa vina cu ele la targ. Targul uniformizeaza oarecum oferta, iar acest lucru nu este neaparat vina furnizorilor deoarece acestia ofera ceea ce se cere. Participarea la targurile de nunti nu este un “must” pentru nicio categorie de furnizori.
Acestia pot face o analiza a costurilor si a beneficiilor si pot alege sa participe sau nu la targurile de profil.

Noi consideram ca aceasta experienta este benefica intrucat intri in contact cu potentialii clienti, poti afla daca ceea ce oferi raspunde nevoilor sau asteptarilor lor, iti poti face o
baza de date cu furnizorii care te intereseaza, poti stabili colaborari.

M.B.: Intr-un interviu anterior intrebam de posibilitatea expozantilor de a vinde la un Targ de Nunti. Tu ce parare ai se avanta participantii la achizitia de servicii in cadrul
unui astfel de eveniment?

BTE: Din pacate, practica nu confirma teoria. Cred ca expozantii si-au reevaluat, in urma cu mai mult timp, sansele de a vinde la targuri. Foarte putine vanzari s-au finalizat, in ciuda reducerilor oferite pe perioada targului. Intrucat targul de nunti reuneste intr-un singur loc furnizorii celor mai importante servicii si produse, pentru vizitatori este o modalitate comoda de a se inspira, de a evalua ofertele. In plus, vizitatorii vin mai mult sa solicite informatii, sa realizeze comparatii intre oferte, urmand ca dupa targ sa finalizeze achizitia.

M.B: La ce sa ne asteptam de la BTE pe viitor?

BTE: Pe viitor speram sa avem cat mai multe evenimente in care sa promovam o imagine fresh si prietenoasa, amuzanta, dar nu puerila.

Vrem ca evenimentele noastre sa aiba acel aer de “je ne sais quoi”, sa fie moderne, minimaliste, cu accente vintage sau retro. Credem foarte mult in faptul ca orice eveniment trebuie sa aiba un concept bine definit, o poveste a lui, si ca fiecare element implicat in realizarea evenimentului trebuie sa aiba o semnificatie, sa ofere o experienta beneficiarului.

Roxana este Event Manager iar Raluca – Event & Meeting Architect pentru Black Tie Events. Impreuna fetele isi propun ca fiecare eveniment sa aiba povestea lui si sa ofere o experienta unica participantilor. Intra in contact cu BTE pe site sau pagina de Facebook.

Sursa imagini: BTE Facebook page.

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.